12 setembro, 2005

8º MOTIVO...

Eu, etiqueta

"(...) É doce estar na moda.
Ainda que a moda
seja negar minha identidade,
trocá-la por mil.

Com que inocência demito-me de ser
eu que antes era e me sabia
tão diverso de outros, tão mim-mesmo,
ser pensante, sentinte e solitário.


Onde terei jogado fora
meu gosto e capacidade de escolher,
minhas indiossicrasias tão pessoais,
tão minhas que no rosto se espelhavam...

Já não me convém o título de homem,
meu nome novo é coisa.
Eu sou a coisa, coisamente."

Carlos Drummond de Andrade

4 Comments:

At 5:19 PM, Anonymous Anônimo said...

Hey, you have a great blog here! I'm definitely going to bookmark you!

I have a atlanta sex site/blog. It pretty much covers atlanta sex related stuff.

Come and check it out if you get time :-)

 
At 5:19 PM, Anonymous Anônimo said...

Don't Forget! Martha's new show starts today
No, not The Apprentice, I'm talking about Martha's new daytime cooking/crafts/talk show, Martha.

This is an excellent blog which I will visit on a regular basis.

I have a autocad drafting service site. It pretty much covers autocad drafting service related stuff.

Please visit sometime and see if you like it. And good luck to your fascinating blog!

 
At 6:21 PM, Anonymous Anônimo said...

A Guide To Journo-Blogs
Previous Post A Guide To The Journo-Blogs Blogging, as PE readers know, is no longer the province of those outside the media bubble.
I have a buy mlm lead site. It pretty much covers buy mlm lead related stuff.

Donald McClendon Jr

 
At 8:52 AM, Blogger edsmith5119616817 said...

I read over your blog, and i found it inquisitive, you may find My Blog interesting. So please Click Here To Read My Blog

http://pennystockinvestment.blogspot.com

 

Postar um comentário

<< Home